As ek kon skilder…

As ek kon skilder, sou DIT vandag my skildery wees:
Mense oral om my, en baie baie balonne. My prentjie sou vaal en kleurvol tegelyk wees. Die lug oortrek van reenboogkleure soos balonne op verskillende hoogtes ronddryf. En op die grond, in die strate en uit gebou, mense met hul oë gerig op die lug, arms uitgestrek na ‘n ballon. Hier en daar helder geklede mense met ‘n ballon in die arms wat hulle liefkoos, teen die bors vasdruk, streel. ‘n Paar kleurvolles wat selfvoldaan met ‘n ballon aan ‘n toutjie deur die skares glimlag. ‘n Paar wat spring, net-net te kort om ‘n ballon te kan raakvat. Hoe nader elke mens aan sy of haar ballon, hoe kleurvoller, gelukkiger en helderder sou ek hulle skilder. Hoe verder, hoe valer, bleker, grouer… En op die grond, hier tussen almal se voete, nog ‘n paar verdwaalde balonne. Party al pap van ouderdom, ander op die punt om vertrap te word. Omdat almal se oë gerig is op wat in die lug ronddryf, en niemand sien wat hier reg voor hulle is nie.

Sien Helium Balloons om te verstaan waaroor die balonne gaan.

This entry was posted in Get an idea and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

